Σε διάψευση προχώρησε η υπουργός Παιδείας, όσον αφορά σε δημοσιεύματα που έκαναν λόγο για
δυνατότητα μεταπήδησης αποφοίτων ΙΕΚ και ιδιωτικών κολεγίων σε ΑΕΙ, βάσει του νέου νομοσχεδίου του υπ. Παιδείας για τη Δια Βίου Εκπαίδευση.
"Όλες οι δομές που αφορούν την Επαγγελματική, Τεχνολογική και Τεχνική
Εκπαίδευση δεν έχουν καμία σχέση με την πρόσβαση στα ΑΕΙ και τα ΤΕΙ", υπογράμμισε η Άννα Διαμαντοπούλου, ερωτηθείσα σχετικά με τη δυνατότητα πρόσβασης των αποφοίτων ΙΕΚ & κολεγίων και των άλλων δομών μη τυπικής εκπαίδευσης στα πανεπιστήμια και τα ΤΕΙ, μέσω ειδικών προγραμμάτων σπουδών και εκπαιδευτικών πιστωτικών μονάδων.
"Ο νόμος της δια βίου μάθησης είναι μια πολύ μεγάλη αλλαγή, που αφορά τη μη τυπική εκπαίδευση και την εκπαίδευση ενηλίκων", τόνισε η υπουργός, μετά τη συνάντηση που είχε με τα μέλη της Πανελλήνιας Ομοσπονδίας του Διδακτικού Προσωπικού των Πανεπιστημίων.
Στη μη τυπική εκπαίδευση, είπε η υπουργός, βάζουμε τάξη, κανόνες και ουσιαστικά υποστηρίζουμε και πιστοποιούμε όλες τις δομές που αφορούν την επαγγελματική, τεχνολογική και τεχνική εκπαίδευση.
Δηλαδή, όλες αυτές τις σχολές του δημόσιου και ιδιωτικού τομέα που δίνουν προσόντα τα οποία πρέπει να ελέγχουμε και να πιστοποιούμε, ώστε τα παιδιά που διαθέτουν αυτά τα προσόντα, να ξέρουν ότι έχουν κάτι σαφές, συγκεκριμένο και που μετράει στα χέρια τους, πρόσθεσε.
Τόνισε είναι πολύ σημαντικό το γεγονός ότι μπορεί κάποιος στην πορεία της ζωής του, ό,τι κι αν κάνει, να μπορεί να συγκεντρώνει τις πιστωτικές μονάδες, να καταγράφονται στο μητρώο και στην ταυτότητα που που θα έχει για τη διαδρομή του στη μάθηση με πολύ συγκεκριμένο τρόπο και αυτό θα τον βοηθά και στην επαγγελματική του εξέλιξη.
Όσον αφορά στη συζήτηση με τους πανεπιστημιακούς, η υπουργός Παιδείας τόνισε, ότι υπάρχουν κοινές αντιλήψεις. Αναφερθήκαμε -είπε- στους άξονες των αλλαγών, οι οποίοι είναι κοινής αποδοχής και αποτελούν μια καλή βάση για όλη τη συζήτηση που θα γίνει το φθινόπωρο.
Όσον αφορά το "σφράγισμα" δύο "κολεγίων" επειδή δεν είχαν προσαρμοστεί στο νόμο, η υπουργός Παιδείας τόνισε ότι μπορούν να υποβάλλουν αιτήματα, να γίνουν εργαστήρια ελευθέρων σπουδών και έτσι να παρέχουν άλλου επιπέδου εκπαίδευση, σύμφωνα με τους νόμους και τις διαδικασίες.
autoi mas koroideuoun kanonikotata
ΑπάντησηΔιαγραφή